Controversatul gol al Real Madrid Castilla: două mingi au intrat în același timp

În meciul pe care Real Madrid l-a jucat împotriva lui Atltico Baleares , Nico Paz a executat o lovitură liberă și, după ce l-a respins pe rivalul Villapalos, a intrat în poartă. Totuși, tocmai în acel moment un suporter a aruncat o minge pe teren care a ajuns să lovească același jucător care a marcat un autogol. Arbitrul a acceptat golul echipei madrilene.

Triumf cu agonie

Un autogol și un Caizares eroic . Așa se rezumă victoria agonisitoare a Castillei împotriva lui Atltico Baleares. Două salvari spectaculoase ale portarului alb, ultima în minutul 96 după un zbor de mână schimbată pentru a executa o lovitură liberă pe care Rochina a dat-o lotului, oferă o bucurie imensă echipei Ral și le permite să alunge fantomele retrogradării.

Scopul este legal, nu ar trebui să dăm valoare șmecheriei tribunelor

Alfonso Prez Burrull, la Radio MARCA

Alfonso Pérez Burrull , fost arbitru și colaborator la Radio MARCA, a apreciat jocul: "Trebuie să marchezi un gol. Dacă nu intervine, trebuie să consideri golul valid. Nu trebuie să dai valoare trucului din tribune. ."

Scroll to Top